Website beheer

Je bent hier:Home-Over de vereniging
Over de vereniging 2017-01-07T14:36:08+00:00

OVER DE VERENIGING

Welkom op de website van IJs-skeelervereniging Krabbendijke. Op deze site kunt u meer informatie vinden over de vereniging en haar activiteiten. Ook kunt u zich via deze site aanmelden voor verschillende evenementen. De vereniging is in 1996 heropgericht als IJsclub, maar al snel kwamen daar de skeeleractiviteiten in het voorjaar en de zomer bij. In de winter kan er tijdens vorstperiodes geschaatst worden op de eigen ijsbaan. ’s Zomers wordt het terrein gebruikt voor het organiseren van verschillende activiteiten, waaronder het geven van skeelerclinics.

De baan bevindt zich op beschut terrein binnen de bebouwde kom. Dit betekent altijd toezicht en dus een veilige plaats. Wanneer de baan geopend is, kan er gebruik gemaakt worden van een dames- en herentoilet.

Onze ijs- en skeelerbaan van 40 x 70 meter met links het clubgebouw annex kantine.

Sinds 1999 heeft de vereniging het skeeleren op het programma staan. Vaste onderdelen daarvan zijn de jaarlijkse Skeelerronde en Skeelertoertocht.

Vanaf 2007 werden er in de zomermaanden op verschillende avonden in de week skeelerclinics gegeven door Skate@sea.nl.

In 2016 hebben we de “200 van Zeeland” mogen organiseren, een 200 kilometer lange tocht door onze mooie provincie wat, mede geholpen door sponsoring en fantastische weersomstandigheden, een groot succes is geweest.

Vanaf het allereerste begin tot aan vandaag de dag is het bestuur samen met een grote groep enthousiaste vrijwilligers actief bezig geweest om tal van evenementen te organiseren voor onze leden. En als we eerlijk zijn, was dat soms met wisselend succes. Maar door steeds actief te blijven en op zoek te gaan naar nieuwe kansen en uitdagingen proberen we ons bestaansrecht te handhaven én te versterken. Om op deze manier actief te kunnen zijn en blijven, zijn onze sponsoren van doorslaggevend belang. Zij geven ons de (financiële) ruggensteun die nodig is om op deze wijze door te gaan!

Deze website EN de Facebookpagina zullen belangrijke middelen van communicatie zijn ten tijde van de diverse evenementen. Voeg de site dan ook toe aan uw favorieten en like onze onze Facebook pagina om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen, het laatste nieuws en ons jaarlijkse programma. Ook kunt u via deze website uzelf (én uw familieleden) aanmelden voor het lidmaatschap, voor deelname aan onze evenementen en voor onze nieuwsbrief.

Vooral bij vorstperiodes zullen de site en pagina natuurlijk op scherp staan. Zodra het sein gegeven is dat men de baan mag betreden, zal dit hier te zien zijn. Dan hoeft u niet iedere keer de deur uit om te gaan kijken. Wij wensen u veel internetplezier en hopelijk tot ziens op onze schaats- en skeelerbaan!