Je bent hier:-Kinderskeelertoertocht “Tussen de Scheldes” met spelletjes
Laden Evenementen

LET OP!!! NOG NIET INSCHRIJVEN!! WE HEBBEN NOG GEEN TOESTEMMING VOOR HET ORGANISEREN!

Als onze informatie is gebaseerd op de tocht van voorgaande edities, wij kunnen nog niet met zekerheid zeggen of en in welke vorm er gereden kan worden. In verband met de regelmatig wisselende omstandigheden hebben we op dit moment nog geen richtlijnen of bepalingen opgesteld voor evt. deelname. T.z.t. zal dit gecommuniceerd worden via onze media kanalen.

Onze jaarlijkse toertocht van meer dan 100km die zich traditiegetrouw bevindt tussen de kusten van Oost- en Westerschelde zal helaas geen doorgang hebben. Omdat kinderen wel in groepen kunnen en mogen sporten zien wij kansen om dit wel te proberen.

Na een aantal jaar de spelletjes te hebben georganiseerd op het skeelerterrein hebben we moeten constateren dat de bezoekers- en deelnemersaantallen niet aan onze verwachting voldeed. Vandaar dat we dit jaar voor een iets gewijzigde opzet hebben gekozen.

*NIEUW DIT JAAR*

We gaan de gebruikelijke Kids-toer van 6km om het dorp heen toch proberen te organiseren voor de kinderen. Tijdens de route kunnen dan enkele spelletjes gedaan worden. De kleedjesmarkt zal er dan, net als het springkussen, niet zijn. Dit alles om de toeloop en het samenzijn van veel mensen op 1 plaats zoveel als redelijk is te ontmoedigen.

hier kunt u de route zien die nu uitgezet is.

LET OP!!!  DEZE ROUTE IS EEN VOORLOPIGE ROUTE, WELKE PAS DEFINITIEF IS NA AKKOORD EN VERGUNNINGEN VAN GEMEENTES.

Deze route is op eigen gelegenheid en tempo te rijden. Ook is deze route voor de uitdaging meerdere keren te verrijden. Onderweg zullen er mogelijk leuke opdrachten of vragen te maken zijn. Dit om er een spelelement in aan te brengen voor diegene die dat leuk vind.

Bij binnenkomst van de beide tochten staat er traditie getrouw een frietje met attentie voor u klaar!

Wanneer? :

Zaterdag  15 mei 2021

Wat? :

Een kids-toer vanuit en langs ons mooie dorp en de Oosterschelde

Leuke opdrachten op je skeelers tijdens de kidstoer !

Deze routes staan ook open voor longboarders, steps etc.

Waar? :

Start vanaf skeelerterrein aan de Nieulandestraat 39c te Krabbendijke

Inschrijven? :

via de website, middels het inschrijfformulier “skeelertoertocht” en betaling van 3 euro.

Start:

de start zal zijn omstreeks 13:00u, een ieder krijgt zijn of haar starttijd te horen.

De kidstoer van 6 km, welke meerdere keren gereden kan worden start om 13:00u. De laatste start om 15:00.

Overige informatie

Dit evenement is zowel voor de beginnende als de gevorderde skeeleraar een leuke uitdaging. een ronde kan meerdere keren verreden worden, al dan niet door het doen van de spellen.

EHBO aanwezig gedurende de gehele dag.

Parkeergelegenheid in de nabijheid van start finish is ook aanwezig.

Gedurende de hele tocht zullen er fietsers zijn voor toezicht en ehbo. Deze fietsers zijn er onder andere voor uw veiligheid. Ook handhaven ze de anderhalve meter waar nodig.

Natuurlijk worden de deelnemers goed verzorgd na de tocht. Na de finish voorzien wij in:

• Toilet gelegenheid
  • iets lekkers na afloop
  • een aandenken na afloop

Kosten?

Deelnamekosten van de kidstoer 6km :

Leden:                               Gratis

Niet Leden: Jeugd          €3,00

Iedere deelnemer ontvangt na het inleveren van de deelnemerskaart een gratis bakje friet en een aandenken.

Ondanks alle voorzorgsmaatregelen met EHBO en begeleiding is deelname voor de tocht en spelmiddag op eigen risico, en is een

HELM VERPLICHT!

en worden beschermingsmiddelen dringend geadviseerd. Indien mogelijk eigen helm gebruiken. Beschik je niet over een helm dan is het ook mogelijk om een helm te huren zolang de voorraad strekt. De deelnemers dienen zich te houden aan de geldende verkeersregels.

U kunt zich hier aanmelden.

Website beheer